Çıkmıyoruz ama konuşuyoruz dönemi kadar tatlı bir dönem yok, seviyorsun ama söylemiyorsun, o sevdiğini anlıyor ama çaktırmıyor,
Ya beraber mutlu olmak varken neden başkasıyla mutsuz oluyorsun.
Erkek kadına tokat atarsa erkek suçludur, Kadın erkeğe tokat atarsa yine erkek suçludur.
Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın, bulunmaz..
Bir kişinin mesaja cevap verme süresi sana verdiği değeri gösterir.
Bir gün benden şikayet ettiğin ne varsa, özleyeceksin.
Bağlanmayacaksın diyen şair onu nasıl yapıyoruz onuda söyleseydin ya.
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Bugün hayat veren su, yarın sizi boğabilir.
Toprak gibi olmalısın. Ezildikçe sertleşmelisin. Seni ezenler sana muhtaç kalmalı, hayatı sende bulmalı.
En çok ciddi olmam gereken durumlarda ölümüne gülmek hobilerim arasında.
[Başa Dön ]  [ Onceki] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [Sonraki]  [ En Son]

Güzel ve Komik Facebook Sözleri ve Etkileyici Komik Yazılar

Facebook Sözleri sitesi olarak sizlere eğlenceli anlar yaşatmak amacıyla yüzlerce komik yazı ve sözleri sizinle paylaşmaktayız. Sizde haftanın veya günün en komik sözünü yazarak insanların eğlenmesini sağlayabilir kendi oluşturduğunuz Facebook Sözlerini tek tıklamayla facebook zaman tünelinizde arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.

Beğenilen Güzel Facebook Sözleri

Sende sessizce iç geçiriyorsun, sabah uyandiğında tatli bir 'Gunaydin' duyamadiğin için..
Mümin kimdir? Başkasının derdini kendi derdinden fazla önemseyip duasını hediye edendir.
Acaba birileri de bizim arkamızdan O bana bakmaz lan diyor mudur? Olabilir mi? Olamaz tabi.
ARKADAŞLAR ŞU PROFİLE GİRERKEN KAPIYI KAPATIN ARTIK, HAVALAR SOĞUDU AQ
Bizi seveni elimizin tersiyle iteriz, layık olmayanı ise hakettiğinden fazla severiz. Sonra da bırakıp gitti deriz. Hepsi bu. Aragon
Anlatamam derdimi dertsiz insana, dert çekmeyen dert kıymetin bilemez. Aşık Veysel
İkinci şans demek,ilki az oldu gel bir daha ağzıma sıç demektir.
Derin ve ihtiraslı sev... Kalbin kırılabilir ama hayatı dolu dolu yaşamanın tek yoludur.
Kırmaya korktuğun kişinin seni paramparça etmesi var bi de.
Uzun ömürlü bir ilişkinin sırrı; Sadece aranan kişiyi bulmak değil, Aynı zamanda aranan kişi olmaktır. Shakespeare
Karşınızdaki insanın ahlakını görmek isterseniz, zekanızı küçümsemesine izin verin.
Twitterdan sevgili bulma umuduyla gelenler geri dönün, burada kimse eski sevgilisini unutamadı laf sokmakla meşgul.
kimse, isitimek istemeyenler kadar sagir degidir.
Özgürlük için mücadele eden halk, çogunlukla karşısında yeni efendiler bulur.
Şimdi ben sana ne tatlısın sen ya, ne güzel gülüyosun desem.. Misal yani. Çok yakışırız falan desem.. Hani mesela.. Neyse ya,çay var mı çay?
Dertlerini dökecek dostları olmayanlar kendi yüreklerini kemirirler. F. Bacon
Her şeyi süpürebilirsin Sonbaharı süpüremezsin.
İnstagramda beğeni alıcam diye eklediği fotoğrafın altına Alp Er Tunga, Manas, Göç, Dede Korkut destanlarını tagleyen kızlarımız online mı?
İnsanlarla mesafeli olmak iyidir, gereksiz pişmanlıklar yaşamazsın.
Size zamanını ayırmayan birine, asla kendinizi harcatmayın... -Bukowski

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: