Facebook Sözleri #5841

Twitterdan sevgili bulma umuduyla gelenler geri dönün, burada kimse eski sevgilisini unutamadı laf sokmakla meşgul.
facebooksozleri.net

Tweetle

Bu sözü resim olarak bilgisayarınıza kaydedebilir veya Facebook'a Yükle butonunu kullanarak otomatik olarak facebook sayfanıza yükleyebilirsiniz.


.

Şu anda Görüntülenen Facebook Sözü:

Twitterdan sevgili bulma umuduyla gelenler geri dönün, burada kimse eski sevgilisini unutamadı laf sokmakla meşgul. komik sözünü görüntülemektesiniz. Daha fazla facebook sözleri, şekilli komik yazısı, daha eğlenceli ve anlamlı komik sözler bulabilmek ve facebook zaman tünelinizde paylaşmak için sitemizi gezinebilirsiniz.

Kısa URL:

Etiketler: Facebook Sözleri

Rastgele Facebook Sözleri

Turkey hindi demek diye bizle dalga geçen İngilizlere artık 50 yıllık kraliçeleri Elizabethin Türkçede ne demek olduğunu öğretmeliyiz.
Müzik olmadan yaşayamam , müzik beni hayata bağlayan tek şey vb. laf edenlerin repertuarından toplasan iki tane karışık cd çıkmaz , eminim
Bal olsan 100 kavanozun en fazla 5 lira ederdi...
Zeki insanlarda mutluluk, en nadir rastladığım şeydir.
Hayallerim gerdek oldu...
Bi kadına herşeyi de ama asla sevmediği birini savunma!
Bence beraber uyumaliyiz..
Çok sevenler,medeni insanlar gibi tartışamaz..
Geçer elbet efendim... Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer; ama mutlaka geçer. [Oğuz Atay]
Vicdan rahatsa yatak da yastık da rahattır..
Kimse gelip senin hayatını güzelleştirmez, Sen o geldiğinde hayatı daha güzel görürsün.
Bazı kızların karşısına geçip; -bu elimde görmüş olduğunuuuz, basit ama süper bi icat, adı 'cımbız', korkmayın kullanın diye bağırasım var.
Sessiz sedasız öylece çıkıp giderim. En iyi oynadığım rol bu, hiç sırıtmaz bende.
Orta yaş bunalımına baba evinde giren kadınlarımız için ağladım bugün.
Yok o ayakkabıya aşık olmuşmuş Yok o ayakkabıyı almadan uyku harammışmış vs Ulan sokakta da mı görmedin ayakları bile olmayanı? Az Şükret!
Az önce twitter çökünce bizimkilere bakayım diye içeriye gittim. Babam yaşlanmış, kardeşim olmuş, annem hala dizi izliyor.
Allah'ım uzak tut beni; Umut verip yarı yolda bırakandan, menfaatçi insandan ve yüzüme gülüp arkamdan kuyu kazandan..
Dış güzellik önemli değilmiş, mühim olan iç güzellikmiş.. O ayakları bi geç be yavrum, midye mi lan bu!
Bana benden iyisini bulamazsın diyen sevgilim Ne gemiler yaktım ben, kıçı kırık bir sandalın lafı mı olur.
Bir kadının sana aşık olduğunu şuradan anlarsın: Seni koklayarak öper. (Yan Masaldaki Kız)

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: