Facebook Sözleri #3641

Aman da aman, biraz ilgi görünce ne güzel de kalkarmış götü, ne güzel de havalara girermiş, kıyamam ki.. Hadi siktir git şimdi.
facebooksozleri.net

Tweetle

Bu sözü resim olarak bilgisayarınıza kaydedebilir veya Facebook'a Yükle butonunu kullanarak otomatik olarak facebook sayfanıza yükleyebilirsiniz.


.

Şu anda Görüntülenen Facebook Sözü:

Aman da aman, biraz ilgi görünce ne güzel de kalkarmış götü, ne güzel de havalara girermiş, kıyamam ki.. Hadi siktir git şimdi. komik sözünü görüntülemektesiniz. Daha fazla facebook sözleri, şekilli komik yazısı, daha eğlenceli ve anlamlı komik sözler bulabilmek ve facebook zaman tünelinizde paylaşmak için sitemizi gezinebilirsiniz.

Kısa URL:

Etiketler: Facebook Sözleri

Rastgele Facebook Sözleri

Seni karşılıksız sevmeyi göze almış birinden sakın vazgeçme. Çünkü başın sıkıştığında sığınabileceğin tek liman yine o olacak. (M. Durmazer)
Kırılıp da kırılmamış gibi davranmak çok zor bir şey.
Vaktiyle deli bir hevesin kurbanı olduk herbirimiz
Çok özledim be vicdansızı.. Gurur yapmayıp msj atıcam. => Slm. Rüyamda sana tır çarpıyodu, kafan falan kopmuştu, merak ettim iyi misin?
Kıymetini bilene değer katan, kıymetini bilemeyenin tek âhıyla dünyasını karartan canlıya "kadın" denir.
Günaydın mesajı almamış olan herkese GÜNAYDIN
Hadi o telefonu çaktırmadan kuzenine ver de, bana yanlışlıkla özledim mesajı atsın.
Deprem Öldürmez Bina Öldürür Mete Işıkara #17AgustosuUnutmadik
'Özledim' dedin de gırtlağına mı yapıştık? Döner bıçağıyla dilini mi kestik? Kulağına şiş mi soktuk? Gözlerini mi dağladık? Naptık lan?
Bir şey kaybetmek korkusuyla yaşamayalım. Ne olacak endişesine kapılmayalım. Bırakalım zaman her şeyi halletsin. (Oğuz Atay)
Çocukken her şey ne güzeldi.. Keşke yeniden çocuk olabilsek.. Gerçi sürekli ekmek almaya gönderilme kısmı kafa karıştırıyo biraz.
Ben asla yapmazdım demeyin. Aşk insana yapmam dediğiniz şeyleri yaptırır; Konu aşksa, büyük konuşmayın. (Ya Sonra)
Keşke bende diğer insanlar gibi mışıl mışıl uyuyabilsem. Nasıl oluyor onu da bilmiyorum. Mışıl ne anasını satayım.
Bir ülkede işşizlik varsa,GSMH düşükse, altyapı yoksa nüfusu fazlaysa,eğitim düzeyi düşükse o ülkeye olimpiyatlar lüks gelir ve kriz yaşanır
Sevgi saygıdan önce gelir. Saygıyı herkese göstermek zorundayız ama sevgi daha özeldir. Ancak özel insanlara gösterilir...
Ağda derdiniz yok, regl sancınız yok, istediğinizi giyebilirsiniz,makyaj yapmanıza gerek yok, bi adam olmanız gerek onu da beceremiyorsunuz.
Şarhoştum , Ay'dım , Sözümden caydım ...
Aşırı düşünmek sizi fiziksel ve mental olarak delirtebilir, bir şeyleri çok fazla kafanıza takmayın.
Dertleşmek istiyorsan 1 tuşla, birine sarılmak istiyorsan 2 tuşla, eğlenmek için 3 tuşla, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla.
Şu içinde bulunduğun andaki ömrü bir fırsat bil ve onunla meşgul ol; Ne geçmişe üzül, ne gelecekten kork. Mevlana

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: